Ojciec założyciel
Wrzucam fotki oryginalnej ładownicy do Springfielda. Po kliknięciu na miniaturkę, pokaże się obrazek w pełnym rozmiarze.
To jest chyba nieco wcześniejszy model, ale od modelu 1857 który posiadam różni się odrobinę kształtem głównej oraz wewnętrznej klapy.
Ostatnio edytowany przez von Munchhausen (2009-01-18 21:55:04)
Offline
Ojciec założyciel
Fotki ładownicy model 1857.
Wymiary:
Klapa główna: szerokość na górze 23cm, na dole 24,5cm, wysokość na środku 18cm, do wcięcia 16cm. Szerokość na grzbiecie patrząc od góry 22,7cm.
Tył ładownicy: szerokość 19cm, wysokość 16cm.
Komora główna, mierzona na zewnątrz: szerokość 19cm, wysokość 13cm, głębokość 5,5cm
Kieszonka na "drobiazgi": szerokość 17,3cm, wysokość 8,8cm
Offline
Ojciec założyciel
Pas do ładownicy (po kliknięciu otwiera się duże zdjęcie).
Długość całkowita wynosi 188,5cm, szerokość 5,4cm, szerokość końcówki 2,4cm. Detale zakończeń można zobaczyć na zdjęciach. Dziurki są co 2,7cm.
Ostatnio edytowany przez von Munchhausen (2009-11-24 21:02:55)
Offline
Ojciec założyciel
Grubość pasa wynosi 3,5mm-4mm.
Offline
Ojciec założyciel
Ładownica znaleziona pod Gettysburgiem w pobliżu torów kolejowych.
Zwraca uwagę zapięcie wykonane z ołowiu i druciane sprzączki.
Bawełniana, smołowana ładownica.
Offline
Witam.Czekam na 3-bączkowego Enfielda Armi Sport.Bagnet do niego muszę kupić.Może ktoś wie czy "federalni" stosowali do importowanych Enfieldów swoje ładownice od Springfilda ,czy może Angielskie? Bo jeśli swoje to oszczędzi mi to zbędnych wydatków.
Offline
Kolejny enfield?! Jak miło...
Generalnie stosowali brytyjskie, ale nie przejmuj się. Pod koniec wojny także w wojskach Unii każdy nosił co mu było wygodne. Jeśli wolisz ładownicę do springfilda, niech tak będzie...
A zapasowy bagnet do enfielda mam. Nówkę, ani razu nie używaną.
Ostatnio edytowany przez smednir (2010-02-23 17:56:25)
Offline
Tak, mam komplet.
Jak zbiorę myśli, dam znać, ile za całość bym sobie życzył. Na pewno się dogadamy.
Offline